Portfolio

måndag, januari 26, 2015

Skapandets process igång igen

Hej måndag!
Började dagen med en skön sovmorgon och gick sedan i snöstormen (såklart skulle det snöa vertikalt, rakt i ögonen, hela vägen) in till stan. Nu sitter jag här och planerar en smyckesserie....jag har visat en bild av mina idéer tidigare i höstas. Men sen kom julen och jag hade så mycket jobb så det är först nu som jag har tid och inspiration att fortsätta.
Tanken är att jag ska släppa den i vår/sommar. Jag vet inte ännu hur många olika delar kollektionen kommer bestå av men valnöt och silver kommer vara de dominerande materialen....jag tycker det är skitkul att föra samman båda de här materialen! Dessutom finns det ganska lite smycken i silver och valnöt så där har jag väl en fördel. Nytänkande? Kanske det. Ska återgå till skapandet. Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar