Portfolio

söndag, januari 11, 2015

Slö söndag

I fredags köpte jag nya gardiner och bordstabletter. Jag tycker det blev som ett helt nytt rum! Jag tog stereon (som har stått okopplad i vardagsrummet sen vi flyttade in) och placerade den på fönsterbrädet. Radion jag hade där förr är numera i min verkstad och jag gillar att lyssna på musik och sjunga när jag lagar mat så det måste finnas möjlighet till musik i köket! Idag rotade jag fram en cd skiva ur min samling, "Pretty Odd" av Panic at the disco. Det är inte så ofta som jag lyssnar på cd skivor numera. Iofs gillar jag nog att lyssna på hela album på Spotify. Seethers nyaste skiva har jag lyssnat mycket på den senaste tiden....och Cheek. Mina kusiner har förfinskat mig. Hemskt. 
Jag är väldigt förvånad att jag har lyckats hålla i liv den här växten. I två hela år. Men den andra som vi köpte på samma gång och som är exakt samma växt har typ 5 blad kvar och ser ganska döende ut. 
Kanske beror på att jag aldrig kommer ihåg att vattna dem.....typ 1 gång per månad? Ooops....
Mästerkocken Ronnie!
Så har jag pysslat med detta. Men det sket sig eftersom jag hade en för tunn tråd så jag sket i det, svor x antal gånger, grät lite och kollade på Orphan Black i stället. Älska mens och humörsvängningar!
Det har verkligen hjälpt mig genom den här veckan....lol. Men imorgon är det måndag så jag kan ju försöka nollställa mig själv och "ta nya tag" och allt det där bullshittet. Tack och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar