Portfolio

torsdag, april 16, 2015

Sneakpeek på smyckesserien!


Idag bjuder jag på lite sneak-peek bilder från min verkstad! Smyckesserien är under jobb och jag tror jag har bestämt mig för ett datum som inte ligger så långt borta i framtiden....
Här har jag skrivit lite om inspirationen bakom smyckena. Inspirationen ändras alltid lite vartefter man går framåt och utvecklar sina idéer och så även denna gång. Jag har skalat av det till en något mindre men en mer enhetlig serie av smycken som alla binds samman av materialen - silver och valnöt. 
Det kommer att vara en exklusiv smyckesserie - allt är handgjort. Om ni följer mig på instagram (rebeckadahlvik) såg ni bilden jag laddade upp igår och redan i höstas fick ni en tidig bild av vad som komma skall. Det är spännande och roliga tider och jag hoppas ni kommer gilla smyckena!


 Jag har samlat all inspiration för den här serien på pinterest, kolla in alla fina bilder här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar