Portfolio

lördag, april 25, 2015

Vårstädning

Hejsan.
Hoppas ni njuter till fullo av att det är heeeelg! Vi har inte gjort något speciellt idag men jag fick faktiskt lockat ut Ronnie på en promenad i det härliga vädret, som slutade med att vi köpte vårrullar på torget och jag är liksom fortfarande mätt.......tänker inte säga hur många jag åt men jävlar vad dom är goda!

Igår fick jag "fejl i hövo" och rensade bort alla vinterkläder, mössor, halsdukar, ullsockor osv. I samma veva städade jag också klädskåpet. Nu är allt på vinden och det känns skönt! Funderar också på att ha en bloppis då det är en hel del jag vill slippa....så håll utkik efter det! Kommer säkert i början av nästa vecka.

Plustecknet har fått komma fram igen. Nu väntar den bara på en ny kompis, håller på och gör ett dynvar av tyget som blev över från stolprojektet (som syns på bilden under). 

I veckan fyndade jag den här übersöta sockerskålen på loppis! Jag tycker färgen är så fin! Skulle gärna ha något annat i den här färgen i vardagsrummet, typ gardiner? Det mesta är ju annars svart och vitt men det kommer jag alltid att älska, haha. 
























Nu tänker jag sätta mig vid mitt guldsmedsbord och jobba lite till, sen blir det yoga i en timme.
Har verkligen fastnat för yogan, är inne på dag 10 nu (30 days of yoga) och jag har yogat både morgon och kväll varje dag. Är så stolt över mig själv. Brukar inte vara så här bra på att hålla mig till utmaningar gällande träning...ska skriva mer om yogan längre in i utmaningen. Om hur den har förändrat mig och så.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar