Portfolio

torsdag, april 23, 2015

Rain Design goes Etsy!

Hej alla fina!
Idag kan jag meddela att Rain Design nu också finns på Etsy! Ni hittar min shop HÄR!
För mig är etsy ganska obekant så jag lär mig ännu hur sajten funkar och paypal och allt det där. Men det ska väl nog gå bra. Så nu är det enklare för er att handla mina smycken! Inom en snar framtid kommer också den nya kollektionen att komma ut och det är sjukt spännande! 

Idag fick jag också veta att jag inte längre kommer få fortsatt stöd av staten för mitt företag så jag hoppas ni fortsättningsvis vill följa med mig här på bloggen, även om jag inte vet om jag längre kan hålla på med det jag älskar mest av allt. Om ni vill hjälpa mig att få göra det jag älskar, kan ni köpa ett smycke av mig via Etsy. 


















Rain Design hittar ni även på facebook: HÄR!

1 kommentar:

  1. Uppdatera gärna sen om vad du tycker om Etsy. Jag har nämligen själv funderat på att börja sälja produkter via sajten. Mysig blogg du har! :)

    SvaraRadera