Portfolio

fredag, april 10, 2015

I Terjärv av alla ställen

Hej på er.
Jag hade tänkt ta en liten bloggpaus men tydligen kan jag inte hålla mig borta. Jag befinner mig i Terjärv, kom hit igår. Ska vara här några dagar med brorsan då våra föräldrar är på någon tropisk ö och chillar och dricker mojitos. Är det inte typiskt att de börjar resa till södern när man har flyttat hemifrån? *har aldrig varit på en södernresa men är inte alls bitter* hehe. Nånej. Är glad för deras skull! De firade 25år gifta i februari........och jag föddes 7 månader senare. Mhmm. Men det var inte det jag skulle prata om. Egentligen skulle jag också vilja skriva ett helt inlägg om hur mycket ångest den här byn ger mig varenda gång jag återvänder men jag tror det får bli en annan gång. Nu väntar jag på att lillebror ska komma från skolan så att vi kan börja baka pizza och ha fredagsmys deluxe! Kolla film och äta gott, blir trevligt. Ha en fin helg alla fina!

är mera aktiv på instagram under @rebeckadahlvik

2 kommentarer:

  1. know the feeling...Tärjä= ångest

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm.....ska skriva ett inlägg om det snart!

      Radera