Portfolio

söndag, januari 24, 2016

20 filmtips för en skön söndag

En läsare frågade om jag inte kunde ge lite filmtips så nu har jag slängt ihop några tips på filmer jag gillar i tre olika kategorier. Ha en skööööön söndag!


K O M E D I     &    R O M - C O M


In her shoes - älskar den här filmen. Påminner lite om mig och min syster. 
Bröllopskaos - väldigt rolig fransk film!
Keeping mum - nu är det längesen jag såg denna men britterna kan verkligen göra roliga filmer.
Hundraåringen - såg den här på bio och den var så rolig!
Rumor has it - tycker den här är så kul, älskar Jennifer Aniston!


Oceans eleven - och alla andra Oceans filmer är bra!
Amélie from Montmartre - älskar denna! Så fin och mysig film.
Easy A - kul film!
Chocolat - O.M.G! Johnny Depp + choklad = sant.
Tammy - Melissa McCarthy är så jävla rolig och den här filmen är otroligt underhållande!


D R A M A


mona lisa smile - väldigt bra film. Julia Robert är svinbra som alltid.
One Day - sorglig och fin.
Pay it forward - det här är en tung film. Väldigt fin men jag grät som en flodhäst.
Interstellar - den här filmen är EPISK! Såg den på bio och var helt mindblown i dagar efteråt. 
The Illusionist - se den inte om du är supertrött för här måste man hänga med. Svinbra film!


S C I - F I



Gamer - vem gillar inte Gerard Butler? Spännande film!
Limitless - bra film.
I am Legend - längesen jag såg den men sevärd film!
Underworld-trilogin - Ronnies största kändiscrush: Kate Beckinsale. Så jag har sett filmerna några gånger under årens lopp. Och visst, hon är ju het i latex.
The edge of tomorrow - bra scifi film! Tomppa likes his scifi-world. 



Hoppas ni fick några tips och inte har sett alla :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar