Portfolio

torsdag, januari 21, 2016

En kall torsdag

Hej på er! Vad gör ni idag?
Vi kom hem för en stund sedan, vi var in till stan en sväng. Ronnie skulle fixa någon skolgrej och jag hämtade ut ett paket. Jag höll på att vurpa säkert tjugo gånger på vägen hem. Mina skor är väldigt varma och sköna men de greppar inte riktigt. Eller så är det bara jag som inte hålls upprätt. Det är också ganska typiskt mig, jag är rätt så klumpig. 

Gammal bild men samma skor. 

Hämtade ut "The tales of beedle the bard" som jag beställt från adlibris! Av någon anledning har jag aldrig läst den men alltså tänk att det finns något från Harry Potter världen som jag inte har läst än! Det är ganska otroligt. 
Alla ba: va du orkar tjata om dom där HP-böckerna. 
Jag ba: YES I AM 25 AND STILL LOVE EVERYTHING ABOUT IT. IT´S NOT JUST A SERIES OF BOOKS. 
IT´S REAL FOR US!
................

............................ suddenly i became british. Heh.


När vi kom hem och var som två frusna istappar kokade jag mjölk och gjorde världens godaste kakao!
Och nu sitter jag här och kakaon är slut och nu funderar jag på om jag ska spela lite Sims....men jag borde också tömma diskmaskinen och sätta igång en tvätt....svåra beslut. 

Igår fann jag Twenty One Pilots och har inte lyssnat på något annat i ett dygn.
Gillar speciellt den här låten:
Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar