Portfolio

torsdag, januari 14, 2016

Nytt år, ny dagbok

I min bucketlist för 2016 står det "skriva dagbok oftare" och eftersom min förra dagbok började bli så full (hade den i 5 år) valde jag att designa en egen dagbok som blev precis som jag ville ha den.
Jag beställde min från personlig almanacka. Eftersom jag är vänsterhänt valde jag att ha ränder på vänstra sidan och blanka på höger sida. 
Vet ni vad en smashbook är? Det är typ som en dagbok, lite som en scrapbook men inte lika "fint".
Det är ett snabbare sätt att samla på sig minnen, man slår ihop dagbok + scrapbooking. Så det är mitt syfte med dagboken. Gillar också att sidorna är numrerade, så kan jag göra en innehållsförteckning. 
Jag samlar också på bokcitat i min bok och sånt så jag hoppas att jag kan fylla den här på ett år.
Challenge accepted.

 Ränder på vänster sida, blankt på höger. Är fortfarande obsessed på turkos som ni ser...
 Min absoluta favoritbild från förra året. Några minuter senare föll den första snön. 
 Peppande citat älskar jag!
Favoritbilder och ett citat av Joan Jett. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar