Portfolio

måndag, februari 22, 2016

Paramore flashback

Idag när jag flyttade tillbaka möblerna i vardagsrummet lyssnade jag på Paramore och sjöng med för fulla muggar. Sorry grannar, men det var skitkul. Igår postade Hayley Williams en bild på fb, hon hade gift sig! Så idag har jag dansat och sjungit till Paramore och tänkt på första och enda gången jag sett dem live, på Ruisrock, 2011.


Jag, Ronnie, min syrra Daniela och vår kompis Emilia bilade ner till Åbo, vi campade under hela festivalen. Väldigt roligt men jag kommer aldrig tälta igen. De dagarna vi var där var de varmaste under hela sommaren. En av oss fick solsting (vad var det jag sa, hehe) och det var en pina att vila i tälten dagtid. 

Hayley Williams!

Syrran, Ronnie och jag. Vet inte var Emilia var här. 

 Oh my gaaaaad! Dom var så bra live!
Bästa Paramore!

Living in a city of sleepless people
Who all know the limits and won't go too far outside the lines
'Cause they're out of their minds.
I wanna get out and build my own home
On a street where reality is not much different from dreams I've had
A dream is all I have...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar