Portfolio

måndag, juli 25, 2016

Bedroom makeover

Äntligen har jag tid att blogga lite! Jag har länge funderat på hur jag skulle vilja göra om sovrummet och nu är makeovern igång! Förförra veckan blev det en resa till Ikea efter en ny sängstomme och byråer och nu börjar allt äntligen vara färdigt. Det är inte sådär bara att skruva ihop en säng med en valp i fötterna....här är några bilder jag tog i farten. Den gamla sängen (Svelvik 180 x 200)  är till salu och du kan se hur sängen och sovrummet såg ut före, här! Mejla mig på: rebecka.dahlvik@gmail.com om du är intresserad. Nytt ribbotten följer med på köpet.

I fotändan av sängen har vi två malm byråer. Äntligen mera förvaring! 
Tavlan målade jag vid After Eight i våras. 

Nya sängen är också från Malm serien. Den har 4 lådor under. 

Zoey hjälpte till att bädda...

Ska ännu köpa ramar till mina citat ovanför sängen, glömde göra det vid Ikea....

Ännu kan hon inte hoppa upp i sängen men hon försöker nog. Imorgon blir hon 3 månader och har då varit hos oss i 3 veckor!? What, redan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar