Portfolio

fredag, maj 17, 2013

Fridaaaaay!

Fräscht hår...

Tydligen är det fredag idag, känns precis som måndag för vi kom hem 23:30 igår, har varit SÅ trött hela dagen. Ska göra ett skilt inlägg om gårdagen.

Första YP -dagen är över, tack gode gud! Gick typ på autopilot och bara jobbade utan att orka prata med någon, haha. Dessutom är det väldigt kvavt i verkstan och fast fönstren är öppna svettades jag som en gris. Hällde i mig typ 2 liter vatten under hela dagen. 

Mitt veckoslut kommer att vara lugnt. Bara ta det lugnt och kanske träna...får se vad mina knän säger. Mitt vänstra är ju typ fortfarande överansträngt och på mitt högra knä har jag ett megastort blåmärke som ännu efter 2 veckor (halkade med mina leopardklackar på Santa Fe, någon hade spillt dricka) gör jätteont och jag kan inte stå på knä utan att det gör skitont. Gamla kärringen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar