Portfolio

torsdag, maj 30, 2013

Trött tjej

Hej.

Varför kan inte dygnen vara liite längre? 
Jag har så mycket att göra nu före vi åker norrut på fredag, efter Ronnies dimission.
Idag har vi städat här (mest jag) och börjat packa. Tvättat sista tvättarna och annat tråkigt.
Vi hann också med en power walk såhär på kvällskvisten, jag och gubben min. Låtit svetten rinna!

Sista skoldagen imorgon!!!!

Men nu får det räcka för idag, är så trött. Natti natti.
Ett par örhängen jag gjorde åt Ronnies klasskompis. 

2 kommentarer:

  1. Sitter i bilen på väg ner till er och läser din blogg som jag inte hunnit med mellan varven. Utan att bli alltför personlig, så vill jag säga bara ang. ditt förra inlägg. Det är ok att må dåligt ibland. Man är bara människa. Mår själv sämre just nu, så jag vet exakt hur sånadär skitdagar är. Bra att du "skriver ut" det! Ses snart! Kram!

    SvaraRadera