Portfolio

måndag, maj 27, 2013

Skull necklace

Hej på er.

Äntligen är den här dagen över. Presentationen gick bra, jag fick beröm för min power point så jag är nöjd. Även om jag stod och typ darrade och var jättenervös. 
Det är så mycket enklare när man får hålla föredrag för sin egen klass, nu har jag ju gått om den här kursen med ettorna och för att jag är så osocial känner jag ingen av dom. (Kan inte något åt att jag har svårt att lita på människor efter alla de svin jag har mött och blivit svikt av här i livet!)
Nu kan jag inte påverka mitt vitsord så mycket mer. Bara jag blir godkänd så att jag inte behöver göra detta
yrkesprov en tredje gång...
Det här halsbandet gjorde jag igår åt mig själv...den virkade västen som fungerar som bakgrund köpte jag från Tj Maxx i USA....tror jag skall ha den imorgon. Idag var det ju supervarmt och jag hade en skjorta i polyester på mig....hmmm...smart Rebecka!

Provade att ändra bloggens bredd så jag skulle kunna ha större bilder. Får se om jag orkar göra något åt headern mera ikväll. Kan hända att bloggen ser lite konstig ut i några dagar...så ni vet varför.
Näe, ska nog sova nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar