Portfolio

söndag, maj 26, 2013

Rainy sunday

Här i södra Finland regnar det och är grått och trist. Men inte deppar vi för det! Passar ju utmärkt när man har tusen saker att göra inomhus. Som att skriva listor över vad allt vi ska packa. Ja, ni vet ju hur mycket jag älskar mina listor. Men med mitt skitminne skulle jag glömma hälften. Det är ganska svårt att packa kläder och skor för en hel sommar. Jag har kommit ner till 5 par skor...4 jackor...4 klänningar...osv.
Dessutom har jag fått färdigt min presentations ritning över ringen, yrkesprovet. Imorgon ska jag hålla min power point presentation. Iiiik, hatar att stå i centrum...men jag har gjort det förr och min pp blev helt ok så det blir nog bra. Är så glad att jag är den 2:a i ordningen som får hålla presentationen, jag brukar alltid vilja vara först så att jag får det överstökat. Då behöver man inte sitta och oroa sig över något som inte egentligen är farligt alls. 

Magen kurrar...måste nog börja laga mat nu, ikväll blir det burritos med broiler och ananas, sååå gott! (Bättre än Pedrinas...just saying...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar