Portfolio

fredag, maj 10, 2013

THE GUESTLIST

Vet ni vad jag och min fästman gjorde igår? Skrev gästlistan till bröllopet! Jag har skjutit upp det hur länge som helst nu och min syster har tjatat och tjatat och igår ringde hon mig och hon börjar med "hello bride-to-be!" Jag bara....eeh just det. Jag tror någon annan är mera förväntansfull än jag, haha!

Jag trodde det skulle vara skitsvårt att välja vem man ska bjuda men när man sen satt där så var det ganska enkelt. Det blir mellan 50-70pers beroende på om mina au pair kompisar kan komma och om vi ska bjuda barn eller inte. Jag såg inte den här bilden före vi gjorde listan men ungefär såhär resonerade jag! Ja menar, vill jag bjuda alla mina 30 kusiner? Nej, jag bjuder bara dem som jag faktiskt känner och vill vara med, haha.  
Så, ett steg närmare bröllopet! Även om det är åtminstone 2år dit är det spännande! Nu kan vi kolla lokaler då vi vet ungefär hur många det blir.
Klicka för större bild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar