Portfolio

måndag, augusti 18, 2014

Augusti

Augusti - äntligen är hösten här!
Mysiga höstkvällar väntar, regn & rusk, all té jag ska dricka, böcker jag ska läsa, choklad som ska njutas, filmer som ska tittas och alla mys stunder som väntar! Men ännu ska jag inte sätta bort sommarkläderna och solkrämen. Augusti har hittills varit bra, min bror var här ett veckoslut, Ronnie fyllde 23 förra veckan och vi hade kalas här, jag har hållit på med olika DIY projekt, gått på bio.....och njutit av sovmorgnarna!
Jag och Oliver / På café igår med R
R njuter av maten jag gjorde / Varje morgon = sovmorgon (the perks of being arbetslös)
Det enda jag tänker på just nu / Hyllan jag fyndade på ett fb loppis och målade om. 
Älskar vår matta! Bästa spontanköpet! / Har använt endast detta nu på min hud i 2 veckor. Recension kommer så småningom. Min hud har inte varit så här dålig på flera år så jag får ta det i ett annat inlägg.



Idag känns det som att jag har ett liv för jag har faktiskt något inbokat förutom att gå till affären, det känns stort! Min syster och jag ska hälsa på vår kusin och hennes nykläckte son! So excited!
Hoppas jag inte blir alltför baby-sjuk. :))

2 kommentarer: