Portfolio

fredag, augusti 01, 2014

Framsteg

Fredag kväll och jag sitter här hemma och tar det lugnt. Ronnie är hos sin bror och jag har hela lägenheten för mig själv hela kvällen, vilket känns konstigt. Nu när vi båda har varit arbetslösa hela sommaren har vi nästan växt ihop...lol.
Vi är med varandra 24/7 och hur mycket jag än älskar honom är det ibland skönt att vara ensam. Såå....jag tänkte sätta på bra musik och sätta mig och experimentera med cernit-massa jag fick av svärmor härom dagen!

Förresten har det skett framsteg i inredningen här hemma. Efter 8 veckor fick vi upp spegeln på väggen! 5 minuter tog det....hmmmm.
Idag var vi i Kokkola med svärmor och fyndade en superfin matta till vardagsrummet. Den kostade bara 50€ och hade tidigare kostat 119€. ( tack svärmor! ) Nu ska det sparas till en tv och soffa. Efter det ett skrivbord åt Ronnie och efter det....vi har så många idéer och för lite pengar, haha. Kanske det bara är bra att man inte får allt genast så uppskattar man det mera sen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar