Portfolio

måndag, augusti 04, 2014

Hudproblem

Hej på er! Hur har er helg varit? Säkert bättre än min i alla fall.
Sedan fredag kväll har jag haft feber av och till. Jag kände mig hängig redan på dagen i fredags men jag tänkte att jag säkert bara var uttorkad. I fredags bestämde sig också min hudsjukdom att överraska mig! Mina ögonlock är helt röda och huden bara flagnar och det är ökentorrt. Med kortison skulle det säkert försvinna på ett par dagar men jag har ingen för min hud har varit så bra en längre tid nu. Istället har jag bara använt Dermosils bassalva. (Det här är nu fjärde dagen och det blir inte bättre...... ) Den är ju inte direkt fri från skit. Jag skulle vilja använda någon salva som är så ren som möjligt. Smink likaså. Så var ska jag hitta något sånt!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar