Portfolio

fredag, november 07, 2014

FEM ÅR

Vad skönt med helg och att få sova ut imorgon! Kom hem för en knapp timma sedan. Det har varit en fullspäckad dag men det har bara varit roligt. Förutom att det har varit Näsdagen och Kladdkakans dag har det också varit min och Ronnies 5 års dag! Hurra för att vi fortfarande orkar med varandra!
Började dagen med att halka in till stan. Tänkte att det vore nog bra att ha en sparkstötting nu. 
Har grävt fram mina glammiga vinterskor som är varma och sköna.
Väl vid jobbet hann jag göra färdigt ett beställningsarbete (visar det imorgon) före jag gick på lunch med Jakobstads kultursekreterare. Jag skall göra ett hårsmycke åt henne som hon ska ha vid stadens självständighetsfest, så vi diskuterade det och jag berättade om mina idéer.
Det är alltså min kusin Marja-Leena. Hehe. 
När jag väl var tillbaka på jobbet började jag tillverka två smycken som jag gav som gåva senare på kvällen. (Det får ni också se imorgon). Jag var hemma lite före 17 och hann vara hemma en liten stund före svärmor kom och hämtade oss och vi begav oss mot Kokkola och sjukhuset. Vi hälsade på de nyblivna föräldrarna och tvillingarna! Jag önskar av hela mitt hjärta att lilla D snart blir frisk så att hela familjen får komma hem tillsammans! Nu fick vi bara träffa T. Så söt och liten han var!

Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar