Portfolio

måndag, november 17, 2014

Julkort

Några julkort jag pysslade med i helgen.

Vare sig vi vill det eller inte så närmar sig julen oss igen och i helgen började jag med att göra julkort. Jag har redan lyssnat på julmusik i några veckor men jag har inte hunnit julpynta än. Till lillajul hade jag tänkt hämta ner vår alternativa julgran, det är vår första jul i den här lägenheten och jag vill ju att det ska vara mysigt! 
Det som är annorlunda med den här julen är att vi inte behöver bo hos våra föräldrar utan nu när vi bor så nära kan vi faktiskt vara hemma på jul och det är jätteskönt, även om jag älskar att vara hemma hos mina föräldrar över jul. Den här julen hade jag också tänkt göra en del DIY klappar. Så fort jag får lite mera pengar på kontot senare den här veckan ska jag ut och köpa tyg! Ifjol gjorde jag eget julgodis och stöpte egna ljus, det var ett kul projekt men i år vill jag göra lite fler och mindre tidskrävande DIY projekt.
Förra årets DIY klappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar