Portfolio

torsdag, februari 12, 2015

15 saker du (kanske) inte visste om mig


1. Jag kan inte vissla. Ibland kan det hända att jag gör det " i misstag" men när jag ska prova på nytt går det aldrig, haha!

2. Jag säger att jag är allergisk för fisk men det är inte sant. När jag gick på tionde linjen i Nykarleby så åt jag lax till middag (som det antagligen var något fel på) och efteråt spydde jag. Sen dess äter jag inte lax. Tanken på det får mig att kväljas. Fiskpinnar har jag dock ätit ett par gånger. Men om du försöker bjuda mig på lax så kommer jag inte äta det.

3. Jag älskar ketchup. Det ska vara mycket. På nästan allt.

4. Jag har aldrig brutit något ben eller behövt sy något. *tar i trä* x1000

5. Jag är vänsterhänt.

6. Jag älskar att göra listor. På allt i vardagen.

7. Jag är en "highly sensitive person" - här har jag skrivit om hur det kändes när jag upptäckte det: HSP

8. Jag är ett extremt stort Harry Potter -fan. När jag äntligen vågar göra en tatuering kommer den vara något med Harry Potter. När jag var i Usa planerade jag att åka till Orlando, Florida för att besöka HP-parken där och min högsta dröm (eller en av dem) är att få åka till Warner Bros. studios utanför London för att besöka "The making of Harry Potter". Jag vill döpa mina barn efter karaktärer från bokserien........bokserien betyder väldigt mycket för mig och var en stor del av min uppväxt.

9. Jag har aldrig haft ett endaste hål i tänderna.

10. Jag är äldst av tre syskon. Mina lillasyster är 2 1/2 år yngre än mig och min lillabror är 9 år yngre än mig.

11. Jag älskar att sjunga men skulle aldrig våga uppträda för någon.

12. Jag har aldrig rökt i hela mitt liv. Inte ens provrökt. Måste säga att jag är ganska stolt över det!

13. Mina nysningar är legendariska. Det är väldigt ovanligt om jag bara nyser en eller två gånger.
Vanligtvis är det 7-10 nysningar, väldigt högt också. Otroligt irriterande.

14. Jag dricker inte kaffe. Försökte en tid men tyckte det var äckligt och började må dåligt av det.
Té älskar jag dock!

15. Jag har aldrig svimmat.



Om ni skriver en liknande lista, länka gärna så jag får läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar