Portfolio

söndag, februari 15, 2015

Fotbad + film = sant

Här sitter jag med fötterna i ett fotbad och ska strax se en film, "The Reader" med Kate Winslet och Voldemort. Söndagar har blivit en fixar-dag för mig. Jag har städat badrummet, städat mitt skrivbord och torkat av datorn (hur kan den bli så dammig så fort?), betalat räkningar och annat tråkigt. Men bästa Anna överraskade oss med ett besök idag och det var trevligt, har alltid givande diskussioner med henne. Fick feedback av henne om min kollektion som jag planerar för tillfället (jag har fastnat lite) men nu har jag mera inspiration så tack för det! 


Min vecka genom instagram!
Såhär ser stolen ut efter ett lager målarfärg. // Fin himmel.
Skulle ta en tekopp ur skåpet och fick istället en hög med spagetti på mig! Lol. Jag bara stod där och gapade när den forsade ner på golvet. Jag skyller på Ronnie för han använde spagettin sist. Kanske dags att köpa en spagetti burk!? // Träff med tjejerna + Vincent i onsdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar