Portfolio

lördag, februari 14, 2015

Alla hjärtans dag

Glad vändag!
Hoppas ni har haft en trevlig dag! Det har jag haft. Vi började dagen med att ge presenter åt varandra, han gillade boken! Jag fick ett halsband, "Lumikukka", designad av Marja Suna (hon som öppnade vår utställning förra våren *så cool*) för Kalevala. Blev jätteglad och lite förundrad över att han kom ihåg att jag gillade det halsbandet för jag nämnde det bara i förbifarten för typ en månad sedan? Anyways, efter frukost promenerade vi (halkade fram) till stan för att köpa målarfärg så att jag skulle kunna fortsätta med mitt stol-projekt. 

Väl hemma började jag måla och det blev riktigt bra, visar bilder imorgon!

På kvällen ställde sig Ronnie vid spisen och började laga en lyxig middag åt oss. Det var supergott! Mycket bättre än på restaurang, nu var det helt lugnt och tyst...och en aning romantiskt kanske :)

Sen fixade jag disken och gjorde kokosbollar som vi sedan har avnjutit i soffan med vitt vin och Casanova på tv.
En sån mysig och rolig dag, bara vi två!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar