Portfolio

måndag, september 25, 2017

27



I söndags fyllde jag 27 år. Jag blev firad med att få ha sovmorgon (=Ronnie tog hand om Zoeys morgonrastning), få presenter i sängen (Zoey tuggade sönder presentpappret) och french toast med grädde, sylt och chokosås till frukost! Jag fick en muminmugg, choklad,  bodylotion och trollstav av Ronnie (och Z såklart). Trollstaven, aka "The elder wand" (från Harry Potter) hade Ronnie tillverkat själv i trä och den är helt otrolig! Jag blev superglad för den!  



Medan Ronnie började städa inför kalaset några timmar senare for jag och Zoey ut för att kasta och jaga boll. Vi har en långlina på 15m som är bra att ha i såna situationer, hehe. Men efter en stund blev skolgården full av barnfamiljer och en random man som hade golfklubban med och började slå golfbollar där? Wtf?! så vi for in till ett nystädat hem. 



Jag gjorde mig i ordning inför kalaset och Zoey gav mig pussar. Sen kom gästerna och det var fullt upp resten av eftermiddagen. Jag fick fina presenter och det var kul att ni alla kom! 



Idag anlände paketet som Ronnie hade beställt åt mig från the UK....Harry Potter lootcrate! Herregud, jag svävar fortfarande på moln. Mina första officiella Harry Potter merchandise-grejer! Så cooooooola saker! Jag ska visa mera sen men här är iaf en bläckpenna som ser ut som en trollstav! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar