Portfolio

torsdag, september 28, 2017

Höstfiilis




Denna höst är speciell. Jag får uppleva så många vackra, krispigt kalla, dimmigt mystiska morgnar på gravgården. När alarmet ringer 06:00 tar det nog emot att stiga upp för jag har fått en släng av hösttrötthet, som så många andra. Men när jag tänker på alla poddar och ljudböcker jag ska lyssna på under dagen är det lättare att stiga upp.



Jag krattar löv. Mycket löv. På vissa ställen, när jag har krattat en gravgång klart, borde jag börja om för det har hunnit falla så mycket under tiden. Då känns det som att inget någonsin blir färdigt, haha.



Ibland formar jag lövhopar till hjärtan.


Den här veckan har jag börjat plantera ljung på gravarna, härliga höstfärger! En månad kvar av detta jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar