Portfolio

fredag, september 22, 2017

Önskelista 27yrs

På söndag ska jag ha kalas för jag fyller 27 år! Hurra hurra hurra för mig! Här kommer min önskelista som hjälp till er inbjudna:

1. Jag älskar choko, speciellt Geisha å Fazers blå.

2. Cosmetique - där köper jag mina hudvårdsprodukter och dom är ju inte direkt billiga men funkar på min atopiska hud. "Ultra rich balm" och "Super rose tonic" av märket Odylique är mina favoriter. 

3. Just nu är mitt största intresse planners, brevväxling och papperspyssel. Så jag blir superglad om jag får stämplar, washitejp, pennor, frimärken, kuvert, gamla böcker man kan pyssla om, scrapbook papper, clips, tejp osv. Här kommer bilder på vad jag gillar gällande det:










Saker i guld och trä älskar jag, vintage grejer och washi tejp med rutigt mönster måste jag få typ nu. Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar