Portfolio

fredag, juli 23, 2010

Fredag

Det är fredag idag och jag är trött! Klockan är 14:38 här just nu och snart ska jag börja jobba igen. Jag har hunnit göra mycket idag. Till Walmart var jag och beställde bilder på en såndär maskin man kan trycka in en usb pinne i. Åt på McDonalds (ssssh! det hände aldrig) och hämtade bilderna, köpte en rulle smyckes-vajer och lite scrapbook klistermärken. Så nu har jag 44 bilder att sätta in i mitt fina album! Jag köpte också en liten sak åt Valter, åt en glass och fick Ronnies brev på posten.
Nu vet jag också hur man omvandlar mina filer till avi. så jag kan sätta upp videos på bloggen.
Det är jättekul! Blir att börja filma min omgivning nudå.
Vad annat? JAG MÅSTE JOBBA PÅ SÖNDAG. Suger så in i norden. De ska på nån fest på kvällen så jag måste ta hand om barnen. Vilket betyder att jag kommer ha min lediga dag på måndag istället. Vilket betyder att jag inte kommer ha en enda ledig dag den här veckan även om det borde vara så. Måste räkna mina timmar....jobbar väl för mycket den här veckan också.
Måste kontakta min LCC och berätta att jag jobbar för mycket.
Morr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar