Portfolio

måndag, juli 12, 2010

I bussen

Ville bara uppdatera mig med att säga att jag som bäst sitter i bussen. Jag åker med Greyhound och är väldigt glad för de har WIFI här! SÅ här sitter jag i bussen och uppdaterar mig på Facebook och läser bloggar. Schysst! Mitt veckoslut var helt AWESOME! Jag åkte till min mosters hus i fredags med buss...resan räckte 7 timmar. Med bil tar det 3-4 timmar. Så det var rätt tungt. Resan kostade 125$ tur & retur. Jag får ju 200$ i veckan och eftersom jag får äta och bo gratis kan jag spara pengar! För det kommer jag behöva nästa år då jag börjar studera i Ekenäs.
Jag har varit ute med båten, ätit GOD mat, fått skratta mycket, sovit gott och fått prata finska!
Så dit kommer jag åka så fort jag får tillfälle till det! Jag ska nog lägga upp alla bilder hit, men kanske inte mera idag. Tror jag är ganska trött när jag kommer tillbaka till Woodstock.
Familjen har lämnat bilen åt mig i White River JCT så jag måste köra en 30 minuters resa "hem". Jag kan inte ännu kalla det hem. Det känns så fel. Nåväl.

Imorgon åker Ronnie till Dragsvik. Känns konstigt. Men det är väl bra att han får något annat att tänka på. Va sker i Tärjär tå?

2 kommentarer:

  1. NAjs! I Tärjär (ok, köust.) byri festivaalä today! Tiedoks vain. ;)

    SvaraRadera
  2. uuuuh festivalä! Fest fö min skoll va? :D

    SvaraRadera