Portfolio

söndag, augusti 15, 2010

Jeeez

Jisses vilken kväll!
Dessa barn är väldigt....överaskande elaka åt varandra. Ikväll efter att jag hade satt dem i föräldrarnas stora säng för att sova (de får sova där nu då de har sommarlov) for jag ner för att städa upp de resterande miljontals små godis-sakerna som jag var tvungen att dammsuga upp. Efter en stund kommer Brighton (6år) ner, gråtandes och säger att hennes 4 åriga bror knuffade henne ur sängen. Det intygade också han och Jackson. Alltså vad ska man säga? Det är en hög hög säng och hon landade ganska hårt. Vi satte en ispåse mot hennes rygg och jag tror inte det var så farligt, hon grät inte så värst länge. Varför ska de vara så hiskelis elaka åt varandra? Det är inte alltid lätt att sköta de här barnen....

Imorgon blir det Storyland, en nöjespark 2-3 timmar härifrån, i New Hampshire. Amy sa att jag inte behövde komma med om jag inte ville, jag är ju ännu lite sjuk. Jag kommer visserligen att missa min lediga dag...men nästa vecka kommer min au pair kompis mamma hit så jag hinner inte vara med henne på hela veckan och min andra au pair kompis åkte idag på en veckas lång semester med sin värdfamilj. Så jag skulle inte ha någon att vara med på två dagar! Och jag MÅSTE få slippa ut ur det här huset och se lite annat. Har varit i det här huset under en hel vecka och är trött på att ligga i sängen.
Så jag åker med. Två dagar på ett nöjesfält med barnen...får nu se hur stressigt det blir. Nå, jag får väl åka lite också. Jag vet inte ännu om jag tar datorn med. Är inte säker på om de har WIFI på hotellet. Ja, det blir ju också min första gång på ett amerikanskt hotell! Spännande :D
Nu ska jag äta GLASS (vanilj, äter bara det nuförtiden) och kolla tv.
Natti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar