Portfolio

onsdag, augusti 25, 2010

Sur

Karol var tvungen att jobba. Så hon kunde inte komma. Det kunde hon inte berätta förrän 10 på kvällen, efter en massa sms:ande hit och dit. Så dit for min kväll. Och imorgon ska föräldrarna på bio och ut och äta så då ska jag ta hand om barnen. Vilket iofs inte är helt fel, kan typ sitta ute på balkongen om vädret tillåter, äta glass,efter att barnen är i säng. Men nu for jag iväg från mitt ämne. Jo jag är sur. Det tycker jag att jag har rätt till att vara....efter väntande sedan klockan halv 5! Hon sa att hon troligen är klar runt 5.....hon kunde inte fråga sin värdmamma? Åh, är så less på sånt här skit. Jag har så svårt att lita på folk. Ska sova nu, imorgon tidigt upp och göra frukost till barnen och ta dem till nån lekpark så föräldrarna får sova.
Rebecka loggar ut, slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar