Portfolio

måndag, augusti 23, 2010

LeAtherjacket

Behöver så klippa mig! Hatar hatar hatar mitt hår.
"Dagens outfit" som svennisarna kallar det. Vackert.
Så här har ni mig! Svart och vitt, precis som det ska vara. Min lediga dag kan beskrivas så här:
Sov länge. Skypade med hemmafolket. Duschade. Körde till Hanover. Träffade svenska Carolina. Hon visade mig runt. Träffade brasilianska Cynthia. Alla 3 åt lunch. Vi körde till West Leb. Jag fönstershoppade, de andra shoppade litegrann. Träffade Franziska. Körde till Hanover. Träffade Steffi och Hannah. Alla 6 for till Molly´s för att äta middag. Den isländska tjejen kom lite senare (Bertha?). Åt en konstig tortilla. Inte värd 15$. Jag, Carolina och Franziska åkte till Franziskas och kollade filmen The taking of Pelham 123. Den var bra. Körde hem. Skriver detta.
Gonatt!

Boston imorgon....

1 kommentar:

  1. tu e snygg som vanlit, klippt eldä oklippt ;) å älskar de fö allt du e <3

    Raven

    SvaraRadera