Portfolio

onsdag, augusti 11, 2010

Sjuklingen

Hej.
Jag är rätt så nere just nu. Jag är ännu sjuk, kan knappt prata och ligger i min säng och funderar. Det är inte så kul alltså. Min hals värker så otroligt mycket och det gör ont att svälja.
Jag har gråtit jättemycket idag, jag saknar min mamma så det gör ont i hela kroppen. Hon är så långt borta! Jag är sjuk och hon är inte här. Ingen som kramar om mig, ingen som pratar mitt språk, ingen som säger att allt blir bra. Jag är ensam och tiden går långsamt. Och jag kan inte sova för det är så ljust. Ska försöka titta på någon film eller något. Är bara så himla ledsen! Uppmuntrande kommentarer tas gärna emot. Jag vill bara bli frisk nu!

2 kommentarer:

  1. Hmmm, göra när man e sjuuk?
    - Titta film (into the wild, Bridget Jones dagbok, One million dollar baby, youtubeklipp (älska victoria secrets shows o. top model, å Paris Hiltons new best friend (old..) e ganska kul ti skåda på, tå all har tyymi mitt i handä! Heh.)
    - Smycken, din greij!! :)Nya bloggar, designer, skisser o ideér?
    - En bra bok?
    - Planera framtiden, visioner. Typ 13.10 ska jag äta 10 hotdogs! (grovt exempel kanski..eh)eller innan jag åker hem vill jag ha gjort/ sett följande saker i Amerika. Do a list!
    - Skriva brev, dagbok, teckna.
    -Lära dig teckanspråk (okej, min tipsä byri taa slut nu..) ;D
    -Ladda ner ny musik, glad, sorglig, peppande. Musik får vem som helst på bättre humör!
    -www.ifolor.fi, laga en fotobok om heila reiso diin?
    Hoppas du vaal frisk å byri måå betä snart!! Hugs!

    SvaraRadera
  2. Tack tack tack Ida! Du e jättesnäll :=) krama ti dej med!

    SvaraRadera