Portfolio

söndag, augusti 08, 2010

Party!

Igår var jag på den roligaste festen hittills i New Hampshire! (Inget har ännu dock slagit då jag hälsade på kusinerna i Connecticut, det var KUL!)
Det var alltså en avskedsfest för två au pairer som åker hem snart...
Jag for dit med höga förväntningar med mina vänner Laura och Jenny och först tänkte vi att det här blir till ingenting, det var ganska lite folk.
Inom en timme finner vi oss själva på "dansgolvet"....dansar till konstig musik och skrattar och kör på roliga danser. Träffade igen nytt folk, trevliga är de iaf!
Jag fann mig i min säng efter klockan 3....då kan man ta i beaktande att jag körde en ca timmes resa hem.
Laura och Hannah pratar----om något eller någon.
Richard och Jenny dansar!
Hannah (tysk) och Carolina som jag fick snacka svenska med lite grann, aaa typ.
Jenny och jag.
Jenny och Charlie! Charlie är en SKÖN typ! Synd att hon åker hem den här månaden. Igår hade vi kul tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar