Portfolio

torsdag, augusti 26, 2010

Shopping


Svart nagellack! Det jag har haft (Nivea) är dåligt, skavs bort efter en dag.

Idag spenderade jag några lediga timmar på ett stort shoppingcenter så länge de andra var på bio.
Jag ville åka till Body Shop för jag behövde lite body lotions och bra ansiktskrämer inför hösten. Och eftersom vi inte har någon Body Shop eller något stort shoppingcenter där jag bor så passade jag på att shoppa nu.
Duschgel, bodylotion, peeling, dag och nattkräm, ansiktsvatten och rengöringsmjölk. Dyrt men det var det värt! Viktigt med bra produkter när man har så torr hy som jag.
Köpte en häftig ring..
...och hämtade månadens chokladboll från Godiva - gratis! Om man är medlem får man en gratis chokladboll varje månad. Och det är himmelskt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar