Portfolio

måndag, augusti 02, 2010

2 månader!

En till månad har gått, det känns otroligt. Den här andra månaden har gått mycket bättre än den första. Nu får jag se mina nya vänner ganska ofta, flera gånger i veckan och jag tror det är viktigt.
Jag har varit i en ny delstat den här månaden, Connecticut.

- Sett en 3D film
- Åkt med Greyhound bussen
- Varit ute med en båt och åkt på en maddrass efter den
- Gjort smycken
- Ätit mycket glass
- Shoppat på Outlet
- Varit på Bookstock och fyndat några böcker
- Köpt mina första Converse
- Börjat titta på FRIENDS
- Sovit över hos Jennys
- Läst 2 böcker
- Varit 4ggr på bio (Eclipse, Inception, Karate Kid, Toy Story 3)
- Gjort glass med barnen (hemgjord glass...jättegott)
- Varit på ett riktigt amerikanskt party...med röda plastmuggar och allt
- Varit ute och ätit med mina vänner några gånger
- Blivit stoppad av polisen
- Fått en parkeringsböt

Det var väl det mesta. Antagligen har jag glömt bort något. Nu blir det frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar