Portfolio

tisdag, augusti 31, 2010

Tisdag

Mooorning!
Idag är jag ledig fram till att jag ska hämta tvillingarna från skolan, de började i första klass igår.
De slutar 2:50 så då ska jag vara vid skolan. De går här i Woodstock så det är inte så lång väg. Nästa vecka börjar Zack preschool och det är i West Lebanon så det blir en halvtimme att åka dit. Vet inte ännu vem jag ska plocka upp först etc. Men jag tror att Zach slutar tidigare...

Just nu väntar jag på att mamma ska svara på mitt meddelande....jag skulle vilja skypa nu då jag för en gångs skull har tid.

Igår kväll tittade jag på filmen Mona Lisa Smile (den var bra) och föräldrarna var på bio men när de kom hem så pratade jag och Amy om när jag ska ta mina lediga helger osv. Och när min älskade familj kommer på besök i november får jag ta 5 lediga dagar + en helg. Awesome! Behöver inte jobba utan kan koncentrera på att krama om alla riktigt ordentligt haha.

Nu skickade mamma att de kan skypa efter en timme. Ok, kunde äta morgonmål och byta lakan så länge. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar