Portfolio

torsdag, mars 05, 2015

Afternoon tea

Hela eftermiddagen har jag njutit av solen som strömmade in i vardagsrummet. Druckit té, ätit några bitar choklad och läst "Mad about the boy" (nyaste boken om Bridget Jones!) varvat med att läsa bloggar på paddan. Pojkvännen har suttit vid sitt nya skrivbord (den kom äntligen igår!) och spelat. Jag fick det gamla bordet sålt på bara några minuter på ett fb-loppis och köparen ska komma och hämta det om en stund. Så skönt att slippa det så snabbt! Himla bra idé, dom där loppisarna på fb. 
Det känns mycket bättre nu än för ett par veckor sedan. Jag tror vädret gör mycket, samt att jag bara om några dagar flyttar mitt företag hem. Det känns riktigt skönt faktiskt. Jag tror det blir bra.
Ni ska få se bättre bilder på Ronnies hörna sen när den är lite mera klar. Jag vet inte allt vad han har planerat men han pratade om att designa egna affischer och göra tavlor av dem så det ska bli spännande att se.
Om ni inte visste så studerar han till grafisk designer och han är jätte duktig på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar