Portfolio

måndag, oktober 19, 2015

MONDAY MOOD

Känner mig lite trög idag fast jag har fått sova hur länge jag har velat så kör en lista med 10 frågor.

Hur mår du idag? 
Helt ok, lite förkyld (men det är jag året om) och lite trött men ingen mensvärk idag, halleluja! Fick äta värktabletter igår pga mensvärk. Uscha.


Vad gjorde du i helgen?
Läste, byggde pussel (pensionärsvarning) städade lite och det bästa: hade besök igår av Ronnies bror med familj. Alltså tvillingarna är så söta, jag dööööör. Om några veckor fyller de 1år! Hur det går med att övertala Ronnie till att skaffa en kusin åt dem? Ingen framgång än, men den som ger sig! Fick iaf bebisfeber x 1000 såatt.


Senaste filmen du såg?
The Martian, vi såg den på bio förra veckan. Den var AWESOME! SE DEN!!!!!


Vad ska du göra i veckan?
Inget vettigt. Det enda jag har bokat in på hela veckan är en pysselkväll med the girls som jag inte har sett på evigheter. Livet som arbetslös är fucking lame. Ex. HELA förra veckan var jag bara hemma med Ronnie och förutom några utfärder till butiken och bio såg jag ingen annan person eller gjorde något för jag har inga vänner. Skulle nästan kunna tänka mig börja studera igen bara för att få se människor. Har glömt hur man kommunicerar, haha.


Bästa låten just nu?
Can´t sleep love av Pentatonix är fortfarande en stor favorit här.


Vad längtar du efter?
Till julen och myset. Tills jag har ett jobb. Tills vi har barn. Tills vi har en bil. Tills vi har ett hus.


Favoritserien just nu? 
Såg just färdigt friends för kanske elfte gången så skulle vilja börja på någon ny serie men jag är så kräsen? Modern familys nya säsong visas i usa som bäst så kanske man kan börja streama den på någon viss olaglig sida.....


Om du fick vara världsbäst i något, vad skulle det vara?
Typ....dans? Det ser så coolt ut, de som kan dansa helt sjukt bra!


Vilken bok läser du för tillfället?
HP5 och How to be a girl av Caitlin Moran.


Något intressant som hänt i ditt liv?
Eh? I lördags började jag spela Sims 4 igen efter en frivillig paus på över 2 månader (!???? vad hände??) och i spelet fick min sim Jessica Miller tvillingar, Mindy och Morgan. Hahahahaha.......fast kanske Morgan är mera ett kattnamn?


Alltså jag verkar ju jävligt deprimerad men det är bara mens och lite lätt höstdepp i guess. Tur att Ronnie köpte choklad åt mig igår. Och Walking Dead ikväll, så på me smajli!


Det är bara att låna listan om ni inte har någon inspo idag!
Men länka mig gärna :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar