Portfolio

fredag, oktober 02, 2015

Ny header!

Jag tyckte det var dags för en ny header, den förra var inte aktuell mera. Jag menar, "en blogg om en guldsmeds vardag" är ju bara lögn då jag avslutade mitt företag i maj och inte har jobbat vid mitt bord på månader. Efter att jag var tvungen att avsluta företaget försvann passionen helt och det har varit jobbigt. Men jag känner att den är på väg tillbaka, väldigt sakta dock men den är på väg.....inspirationen och glädjen för guldsmide. Den här veckan har jag packat upp allt igen (plockade undan allt när jag målade köksväggarna) och sorterat alla mina pärlor och silverdelar. Samtidigt jag gjorde det började det klia i fingrarna och jag tänkte att jag skulle hitta på något kul för en ny header. 
Eftersom bloggen inte längre har så mycket smyckes-inlägg fick en bit valnöt och virkade retrocirklar joina pärlorna, mynten och silverdelarna. Jag ser på det som ett kreativt kaos!


Vad tycker ni om den nya headern?

5 kommentarer: