Portfolio

onsdag, september 01, 2010

Morgon

Good morning sunshine!
Soligt idag. Idag ska jag ta Zach till Montshire Science museum - igen. Vi var där i måndags. Han ville dit så varför inte? Hellre det än hänga hemma hela dagen.
Hoppas på att kanske få träffa au pairer ikväll, om inte så ska jag fortsätta att ta reda på om Canada. Var igår till bibban och lånade några böcker. Jag försöker hitta en bra rutt att köra men som också har något intressant som man kunde stanna och titta/besöka. Så om någon har kört från Vermont till Niagara fallen - snälla berätta! Alltså min familj kommer hit den 12 november och vi ska köra upp till Canada och resa runt lite. Så därför håller jag nu på med att lära mig om Canada! Det är riktigt kul....längtar!
Men nu ska jag lägga mig ner i det varma badet och njuta.
Tänker på er!

1 kommentar:

  1. moi! muista lahettaa se ihme lomake EFn toimistolle et ne tekee sulle uuden version kanadaa varten :)

    SvaraRadera