Portfolio

torsdag, september 30, 2010

Funderingar

Hello it´s me again!
Här ÖSREGNAR det. Det har inte regnat så mycket under hösten men nu händer det grejer!
Jag har skrivit brev åt Ronnie och Daniela, läst bloggar, ätit....tagit det lugnt sedan halv 10 imorse då jag kom hem efter att ha fört barnen till skolan. Om en halvtimme blir det åka iväg. Jackson har tennis för första gången och Brighton har sin "art class". Så får se var de är. Ikväll blir det tv kväll och sen tidigt och sova. Fick idag veta att jag får min lediga dag först på måndag, Amy och Teresa har något event de ska till och kocka eller något. Lite irriterande men vad kan man? Just den här helgen då min kusin Elina kommer hit i närheten med sin man Adan. Jag ska ta och fråga exakta jobbtider så får jag se om jag hinner träffa dem i något skede. Det vore kul att visa dem runt!

Annars då? Det går ganska bra nu tycker jag. Dagarna går och det närmar sig snart november...då kommer min familj hit. Jag skypar ungefär 1 till 2 gånger i veckan med hemma folket, får brev av pojkvännen, fammo, faster. Försöker sova mycket, läser en bra bok, spenderar tid med mina nyfunna vänner när jag har tid....scrapbookar om mitt år här, skriver om allt jag funderar på, framtiden etc. Man hinner tänka mycket. I början var det inte bra men nu tror jag det är bra då man blir van med allt. Det är mycket man lär om sig själv. Och jag är glad att jag har bloggen, den kommer vara bra att blicka tillbaka på.
Nu ska jag ta och ställa mig i ordning, vi ska åka snart.
Hejdå och ha en trevlig kväll/natt.
Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar