Portfolio

torsdag, september 16, 2010

Onsdag

Det har varit en ganska bra dag. Vi har varit på karate, på burger king och varit hemma. Zach fick ett nytt Wii spel då han fick ett orange märke på sitt karate-bälte förra veckan så pojkarna spelar det alltid då de är hemma. Det är Lego Harry Potter så det är riktigt roligt för mig också haha!
Teresa är sjuk så imorgon måste jag ta barnen till skolan för Amy måste laga frukost åt gästerna som är på B&B.
Imorgon ska jag köpa bussbiljetter, jag får åka redan på fredag morgon så jag är jätteglad över det!
Egentligen börjar det lediga veckoslutet först på fredag kväll, men det är enda bussen på hela fredagen så jag får åka redan då.
Tittar på 40 greatest pranks och för en stund sedan hade de med Duudsonit och det var så kul då de pratade om finnar :D
Men jag tar natten, hoppas allt är bra med er där hemma.
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar