Portfolio

torsdag, september 09, 2010

Gårdagen

Jag vaknade klockan 6 onsdag morgon och var otroligt trött. Det var bara att gå ner och hjälpa Amy att ställa barnen till skolan. Jag tog dem till skolan och efter det körde jag till Hanover, till Lauras. Då var klockan 9. Vi tog bilen och åkte till....
På vägen där Laura bor tycker de här djuren om att vara på...som närmst 2-3 meter!
Vi skulle ut på vandring! Ut i skogen med Converse (har inga länkkare här....borde jag kanske köpa? haha) och ush vad tungt det var. Märkte nog vem som borde träna lite mer....
Laura är glad och pigg som få!
Efter en och en halvtimme i skogen var Laura tvungen att återvända till jobbet och jag åkte och köpte lite saker (allt annat utom strumpor som jag SKULLE köpa) och hämtade Zachary från preschool. Vi åkte hem och lekte en stund förrän det var dags att hämta tvillingarna från skolan och sen åkte vi alla till karaten.
Efter karaten spelade pojkarna Star Wars spelet (Wii) som dom är helt frälsta över och jag och Brighton lekte med playdough. Satte dem i säng och läste en bok.
Yippiii nu kunde jag åka till Hanover!
Jenny vid Canoe Club.

Birtha och Cinthia.
Vi planerade Montreal och New York resor de kommande 3 månaderna.....hoppas jag slipper med till Montreal, det blir New York i december!
Var hemma lite efter 11 och var trött som en gris.
Helt ok dag!

2 kommentarer:

  1. hihi mä tulin takas aina joskus 12 jalkeen :P monelta sulla loppuu yleensa tyot? nukahtaaks lapset jo aikasin? :)

    SvaraRadera
  2. heh :D no mä yritän että lapset on sängyssä vähän ennen 8 ja sitten luen pari kirjaa ja tavallisesti Zach nukahtaa aika nopeasti. Eli joskus 8 jälkeen mä on vapaa :D mutta sitten pitää odottaa että ne varmasti nukkuu ennen kun voi mennä jonnekin.... :P

    SvaraRadera