Portfolio

lördag, september 25, 2010

Rebecka 20 år

På kvällen fick jag tårta och presenter av min värdfamilj. De sjöng till och med för mig! Jag blev jätteglad för det var lite jobbigt under dagen. Det var ju ändå min födelsedag och jag var inte hemma som jag brukar med familj, släkt och vänner. Jag fick träningskläder (svarta!) en snygg svart vattenflaska jag kan ta med till gymmet och ett svart mjukisdjur som hetter Rebecca!
Långt senare, när barnen sov for jag till Hanover för att möta upp mina vänner.
Det var jag, Jenny, Alicia och den nya au pairen Sandra (från sverige!) som var på bio. Vi såg filmen "The town" som utspelar sig i Boston. Det roliga är att allt händer i stadsdelen Charlestown, där min värdfamilj har sin lägenhet och där jag har varit flera gånger! Så under filmens gång såg jag massor av platser där jag hade varit, promenerat etc. Det var ganska häftigt!
Efter filmen blev det Canoe Club för en stund. Sedan for vi hem för att sova!

Fick en jättefin present av flickorna, en tavla med min bild, omringad av deras ansikten. Superfint!
Tack alla ni som gjorde min födelsedag så bra.
och tack för alla gratulationer på facebook, haha.

1 kommentar:

  1. STORT GRATTIS REBECKA! :) Rolit ti hör att du har hadd en riktit braa födelsedaa! :)

    SvaraRadera