Portfolio

måndag, september 20, 2010

Lördag Kväll

På kvällen åkte jag, Elina, Hanna och Lisa till deras vän Kellys hus. Det var stort och väldigt fint. Vi var där kanske en timme eller så och sedan åkte vi till Kellys pojkväns kompis hus där de hade en jättestor brasa utomhus och en stor terass. Det var varmt och skönt att sitta ute! Vi satt och pratade några timmar.
Jag och kusin Hanna.
Min kusin Elina och hennes man Adan.
Jag och min kusin Lisa.
Hanna och brasan!
Efteråt for vi till en diner, det är ett ställe som är öppet 24/7 där man får allt från frukost till middag. Jag åt en stor belgisk voffla (yum!) och efter det for Hanna hem till sitt och jag, Elina och Lisa for till mosters för att sova. (Lisa stannade över veckoslutet med barnen).
Sen sov jag kanske 4 timmar och klockan 5 var det dags att vakna.
Trevlig helg med mina kusiner! Synd bara att Ingrid (min kusin Tinas äldsta dotter,Ingrid är 18) inte hade tid att vara med oss den här gången heller. Kanske nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar