Portfolio

lördag, september 11, 2010

Street Art

Klockan 17 idag åkte jag och Brighton till Woodstocks centrum för att medverka i gatkonst. Pojkarna stannade hemma med Amy. Vem som helst fick medverka. Vi skulle rita något som har med naturen att göra, organisationen som ordnade detta var något slags, "World Kids" eller något. Vi fick rita nästan var vi ville :D
Brighton i sin sol. Hon var så glad och nöjd och lugn då hon fick rita.
Tonåringarna som ordnade detta event var också och ritade.
Brighton och världen. Hon ritade den tsm med Elisabeth, en av tonåringarna som var där under kvällen.
Brighton och jag.

Lite mer avancerad gatukonst, hon hade en bild av en speciell fågel som hon skulle rita av.
Tonåringarna mitt i Woodstock.

We all leave footprints behind us.

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt <3 Det ser jätte fint ut! Vad målade du Rebecka? / Camilla :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var kul! Jag hjälpte nog mest Brighton men lite ritade jag också :)

    SvaraRadera