Portfolio

måndag, september 27, 2010

Ny vecka

Trevlig måndag på er alla!
Väckarklockan ringde klockan 6 och jag tog barnen till skolan. For sedan på gym i en timme. Vad skönt det kändes efteråt! Ska göra det till en vana för jag kommer att behöva all extra energi jag kan få om jag ska klara av att stiga upp kl 6 varenda dag i 3 veckors tid.
Om en timme ungefär blir det att åka och hämta upp barnen och fort köra till karaten. Där kan jag läsa min bok i en halvtimme. :D
Sen chillar vi här hemma, pojkarna spelar väl Wii och jag hittar på något med Brighton.
Kvällen ägnar jag åt mig själv, tv, kanske scrapbooking och imorgon hade jag tänkt gå och beställa mina bilder, behöver nya för mitt fotoalbum. Jag planerar att göra ett fotoalbum åt min värdfamilj som julklapp. Så man kunde ju börja redan nu!
Nu ska jag äta makaroner och maletkött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar