Portfolio

söndag, september 05, 2010

Gravgård

Hej hopp idag är det söndag. Igår kväll blev det filmkväll hemma hos Laura. Jenny var också där. Vi tittade Harry Potter 5:an men vi var jääättetrötta, jag somnade säkert 3 gånger under filmens gång. Kanske det hade något att göra med att vi låg på golvet med mysiga täcken och dynor? Så vi sov över där och jag körde hem imorse. Måste ju jobba idag. Men jag ska försöka vara positiv - det blir kanske fest ikväll, beror lite på om Jenny tänker gå....vi får se.
På vägen hem stannade jag i Woodstock för att plocka några broschyrer som jag ska skicka hem till min familj. Lite mer än 2 månader tills de kommer och jag LÄNGTAR!
Jag stannade också vid en gravgård för att fota lite.
Hoppbild nr 5878.....nå kanske inte riktigt men nästan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar