Portfolio

fredag, december 18, 2015

Flashback friday

Hej hörni! Hade tänkt sätta ihop fredagslistan men jag hinner tyvärr inte. Har haft en liten stressig dag, handlade den sista julklappen idag (tur att jag hittade den säger jag bara) i SNÖSLASK med hål på båda skorna och utan bil. Var det ljuvligt? Ja, väldigt! Älskar att gå 5km med hål på båda skorna i snöslask. Om 45 min ska jag på jobb och jag har fortfarande vått hår efter duschen + att jag inte kan lita på att vår hårfön fungerar. Den brukar funka typ var tredje gång.....så att.......men jooo, bjuder på lite flasback friday bilder från 2010/2011 då jag levde det fabulösa livet som au-pair i usa.

 nånstans i NH och åkte snowboard med tjejerna. Här var det +12C och det var mars, tror jag?
 På vägen hem till Woodstock
 Utanför en diner på väg mot en mall en söndag. Cinthia, jag, Laura och Alicia.
 Saknar det håret. I mitt rum.
 jag och Jenny på Canoe club (med de bösta franska i väädä!)
 Sandra, Lule, Cinthia och Ian på min asvskedsfest.
 jag på toppen av Mount Tom i Woodstock
 America....
älskade Vermont......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar